کارگاه تئاتر کاغذی در قائم شهر آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر اعلام کرد  با همت دفتر مبارک یونیمای مازندران، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه تئاتر کاغذی برگزار شد.

این کارگاه هنری آموزشی از سوم تیر ماه امسال با حضور رجب علی فلاح، هنرمند پیشکسوت تئاتر و کودکان و نوجوانان علاقمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قائم شهر آغاز شد و تا پایان تابستان ادامه دارد.

رجبعلی فلاح هنرمند پیشکسوت تئاتر در این کارگاه هنری گفت: ٩٥ داوطلب از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری قائم شهر در این کارگاه شرکت کردند.

وی افزود: علاقمندان می توانند برای شرکت در کارگاه تئاتر کاغذی با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قائم شهر واقع در خیابان ساری، جنب باشگاه شهید وطنی ، روبروی حسینیه عاشقان ثارلله مراجعه کنند و از این آموزش ها بهره شوند. 

وی گفت: گروه سنی پایه های اول تا پنجم از ساعت ٩ تا ١٠صبح  و گروه سنی ششم و متوسطه اول تا ١٦سال از ساعت  ۱۰ تا ۱۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  قائم شهر حضور یابند.

انتهای پیام/آ

برپایی کلاس فرهنگی و هنری در کارگاه تئاتر کاغذی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار